Pichak go Up
سیستم همکاری در فروش ملی مارکت Hits.ir
FREE DOM
FREE DOM
 
قالب وبلاگ

کوچکترین حاجی ایرانی با 6 سال سن سارا بابایی از گنبد کاووس استان گلستان نام دارد.

به گزارش مهر، امیررضا 11 و سارا بابایی 6 ساله اهل گنبد کاووس ایران که خواهر و برادر هستند، امسال به حج تمتع مشرف شده‌اند که دومی، کوچکترین حاجی ایرانی نام گرفته است.

این خواهر و بردار درباره نخستین دعای خود در این سفر معنوی گفتند: موقعی که نخستین بار چشم‌شان به خانه خدا افتاد، از خدا خواستند آرزوی همه زائران را برآورد کند. سارا گفت: برای همه دوستانم و خانم معلم پیش دبستانی دعا کردم که خدا آنان را سلامت نگه دارد.




امیررضا هم درباره احساسش اظهارداشت حس خوبی دارم، انگار که خدا در وجود من اعلام آمدن را داده بود. این حالتی که دارم تعریف نشدنی است ، دوست دارم دوباره مشرف شوم. من و سارا پیش از آمدن نقاشی کعبه را کشیدیم و با آن عکس یادگاری گرفتیم.

پدر این زائران که کارگاه پنبه پاک کنی در گنبد کاووس دارد، گفت: سال 1384 برای حج نام نویسی کردم که آن موقع سارا هنوز متولد نشده بود، نام مادر، خواهر، همسر، پسر و خودم را نوشتم، بعد از یک سال مادرم فوت کرد نام او را بر دخترم که تازه به دنیا آمد، قرار دادم.

وی افزود: بعدا سهمیه مادرم به من، سهمیه من به دخترم سارا منتقل شد و امسال همگی به سفر حج مشرف شدیم. این خواهر و برادر نمکین که بسیار مودب و ساکت نشسته اند در پاسخ به پرسشهای خبرنگاران گفتند: بسیار خوشحال هستند که خدا در سن کودکی به آنها توفیق زیارت خانه امنش را عطا کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:دعاهای کوچکترین حاجی ایران چیست؟+عکس , ] [ 19:57 ] [ Meysam Ekhtiari ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام دوستان گلم. از اسم و عنوان وبلاگ مشخص هستش که هر گونه بحث،گفتگو،اشتراک گذاری مطالب آزاد هست.اما لطفا غیر اخلاقی نباشه.هر درخواستی برای گذاشتن توی وبلاگ داشتید مطرح کنید. متشکرم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FREE DOM و آدرس freeforall.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1






استخاره آنلاين با قرآن کريم
?????


.

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت
فروش بک لینک